Klanten opnieuw zeer tevreden over SIS Finance: 8,5

SIS Finance > Insights > Nieuwsbrief > Nieuwsbrief november 2015 > Klanten opnieuw zeer tevreden over SIS Finance: 8,5

Uit onderzoek dat we afgelopen zomer hebben uitgevoerd, blijkt dat onze klanten nog altijd bijzonder tevreden zijn over de dienstverlening van SIS Finance.

 

Met een gemiddelde score van 8,5 mogen we zeggen dat onze klanten inderdaad goed te spreken zijn over onze dienstverlening. Men is vooral tevreden over de begeleiding voorafgaand aan de uitvoering van een opdracht (score: 9,1), over de inzet van de partners (eveneens 9,1) en over de kwaliteit van de interim-manager (8,9). Maar ook de uitvoering van de opdracht (8,5) en de begeleiding tijdens de opdracht (8,0) leidden tot tevredenheid bij onze opdrachtgevers.

Vertaald in de terminologie van de Net Promoter Score (NPS) leverde dat ook mooie cijfers op: op een schaal van 1 tot en met 10 zei maar liefst bijna 78% van onze klanten dat ze ons ‘zeker’ of ‘zeer waarschijnlijk’ bij hun relaties zouden aanbevelen (score 9 of 10: de promoters). 22% zei dat ‘waarschijnlijk’ te zullen doen (score 8); er waren geen klanten die lager scoorden (met andere woorden: er waren geen detractors). Dat levert een NPS op van 78, een uitzonderlijk hoge waardering binnen de dienstverlening.

Het volledige onderzoek kunt u hier nalezen.